VASEMMISTO

Tervetuloa Jyväskylän Vasemmiston kunnallisjärjestön kotisivulle!

Vasemmisto kamppailee oikeudenmukaisuuden sekä ihmisten ja ympäristön hyvinvoinnin puolesta. Kaikkia kaupunkilaisia on kuunneltava, eikä Jyväskylää tule kehittää vain hyvin toimeentulevien tai elinkeinoelämän ehdoilla.

Haluamme toimivaa terveydenhoitoa, tasa-arvoista koulutusta, kattavia kulttuuri- ja liikuntapalveluja sekä vihreää kaupunkipolitiikkaa. Kannatamme
yhdenvertaisuutta, vähemmistöjen oikeuksia ja reilua työelämää. Vastustamme lyhytnäköistä leikkauspolitiikkaa, hyvinvointivaltion romuttamista ja rasismia.

TULE MUKAAN!

Lähetä viesti osoitteeseen jklvaskj (at) gmail.com, niin liitämme sinut sähköpostilistalle. Jyväskylän alueella toimii useita puolueosastoja, jotka järjestävät paikallista toimintaa. Kunnallispoliittinen keskustelu käydään kunnallistoimikunnassa, jonka kokoukset ovat avoimia kaikille puolueen jäsenille tai toiminnassa mukana oleville. Kokoonnumme aina kaupunginvaltuuston kokousta edeltävänä sunnuntaina.

KYSY LISÄÄ

Puheenjohtaja Rosa Heikkinen