Jyväskylän Vasemmiston kunnallisjärjestö uuden puheenjohtajansa Jouni Takkisen johdolla kohti huhtikuun vaalipäivää

Aloitin vuoden alussa Jyväskylän Vasemmiston kunnallisjärjestön ry:n puheenjohtajana viemään kuluvan kuntavaalikauden viimeistä kevättä kohti 2021 kuntavaaleja. Kun vaalityö ensi huhtikuussa on kiihkeimmillään, olemme kaikki joutuneet jo vuoden hyväksymään koronapandemian nujertamiseksi asetetut varotoimet ja varoitukset. Tulevaa kaupunginvaltuustoa valitaan mitä todennäköisimmin koronarajoitusten vallitessa ja edellisvaaleista tutut äänestäjien tapaamiset teltoilla, toreilla ja kauduilla on vähintään mietittävä aivan uusiksi, jollei kokonaan korvattavaviksi.

Joissakin arvioissa tulevat kuntavaalit on jo julistettu todellisiksi somevaaleiksi. Varmastikin sosiaalinen media on tärkeässä roolissa ja tämä tuo mukanaan myös huolia. Vaalityön tekeminen kasvokkain julkisella paikalla, vaikkapa siellä vaaliteltalla oman kaupunginosasi marketin pihalla, on toisenlainen tilanne kuin keskustelun käyminen ehdokkaan Facebook -sivuillla anonyymien nimimerkkien huudellessa karkeuksiaan. Kuten totutusti sinne vaaliteltalle, niin myös Facebook sivuille jokainen tarvitsee kavereita tukemaan ehdokasta keskustelun tuoksinnassa.

Jyväskylän Vasemmiston ehdokaslista kuntavaaleihin kasvaa kovaa vauhtia, mutta sehän ei tarkoita, etteikö mukaan mahtavaan joukkoon mahtuisi edelleen. Lähde ehdokkaaksi tai tule mukaan tukemaan ehdokkaitamme vaalikampanjoinnissa jos ehdokkuus ei juuri nyt ole mahdollista. Niin ehdokkaana kuin tukijoukoissakin saat kunnallisjärjestön tuen Viestintä- ja Vaalityöryhmämme kautta hyvän kampanjan läpiviemisessä.

Lisätietoa ehdokkuudesta Jyväskylän toimistolta
Anssi Koskiselta

tai sähköpostilla
anssi.koskinen@vasemmistoliitto.fi

Rakennetaan yhdessä oikeudenmukaista Jyväskylää kaikille, ei harvoille!

– Jouni Takkinen
Jyväskylän Vasemmiston kunnallisjärjestö ry:n puheenjohtaja
P. 0500 542184
Alva-yhtiöt Oy, hallituksen jäsen